sobota, 15 lutego 2014

Wędrujące mini albumy

W październiku na forum scrappassion, została zapoczątkowana kolejna akcja wędrujących albumów.
W tym przypadku mowa była głównie o mini albumach  (15x15)
Jako że od czasu do czasu lubię twórczo zmierzyć się z jakimś wyzwaniem,
powstał mój album muzyczny.




Żeby nie było za łatwo dziewczyny mają zrobić wpis,
 po wysłuchaniu utworu który wybrałam osobiście ;)
Tutaj moje pierwsze dzieło
 wpis do utworu happysad "Wpuść mnie"


Jako że od października minęło sporo czasu zdążyłam wpisać się do kilku albumów.
I tak mamy

Wpis do albumu Cookie
"W górach jest wszystko to co kocham"


Wpis do albumu babeczkowego Kachny:



Wpis dla Rae
Niebanalny album ze zdjęciami, inspirowany wybranymi historiami.
W moim przypadku była to Alicja w krainie czarów ;)


 No i na koniec wpis do pozytywnika Inki:



Ostatnie dwa wpisy robiłam praktycznie w odstępie kilku dni,
 z tego z względu że albumy przyszły do mnie razem ;)
Pewnie dlatego są w bardzo podobnym do siebie stylu,
Całość wykonana  żelowymi kredkami, zakupionymi w  w jednym z hipermarketów.
To jeden z moich najlepszych zakupów w ostatnim czasie ;)
  ( szał za 12 złotych!)


Pozdrawiam




3 komentarze:

  1. Świetne wpisy ;).. Szczególnie dwa ostatnie bardzo mi się podobają :). Niebawem Twój album powinien być u mnie i nie mogę się doczekać co tam dla nas przygotowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń