środa, 11 grudnia 2013

Świątecznie

Grudzień, jak na ironię jest moim najmniej lubianym miesiącem jeśli chodzi, o papierową twórczość:]
W ciągu ostatnich dwóch lat, udało mi się zrobić (aż!) pięć typowo świątecznych kartek. 
(czyli średnio po dwie i pół kartki na rok ;))

W tym roku mam jednak specjalne, bojowe zadanie, 
  mianowicie chodzi o wykonanie czterech (!) świątecznych kartek,
 na specjalne zamówienie, 
a więc moja produktywność zwiększy się o 100%  ;)

A więc dziś prezentuje pierwszą z nich pod roboczym tytułem:
"Mroźny elf"

nie byłabym sobą gdybym nie użyła żadnego ze stempli od Mo ;)
chyba jestem już od nich uzależniona...



a tak prezentujemy się w całości,
może troszeczkę mało świątecznie, 
ale na pewno zimowo ;)




Dziś specjalne mroźne pozdrowienia! ;)











2 komentarze:

  1. What a gorgeous Christmas card! Love all the blues and the die cuts are just perfect. Stunning colouring, too.
    Thank you so much for joining us at Mo's Digital Pencil!

    Hugs, Anja

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń