piątek, 20 września 2013

Z elfikiem

Czas wakacji zupełnie przez przypadek stał się dla mnie czasem mocno odkrywczym. 
Zwłaszcza jeśli chodzi o moją papierową działalność;)
Miałam okazję mocno pobawić się różnymi mediami, a dzięki nim wiem,
 że moim stylem jestem bardziej "clean and simple", niż twórczy bałagan.
Mimo całych ochów i achów do prac mediowych nie potrafię ich tworzyć...
Cóż zostaje mi jedynie wzdychać i oglądać jak dobrze radzą sobie z tym inni ;)

A dziś zupełnie w moim, prostym stylu kartka zgodnie z mapką na wyzwanie w Piątku Trzynastego.
Kartka powstała na papierach z zestawu " Jest pysznie",  digi stempel od Mo Manning !


ewidentnie nie idzie mi kolorowanie włosów ;)




Wyzwaniowo pasujemy też tu i tu ;)


5 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka :) I nie martw się tymi włosami, wszystko wygląda na prawdę ładnie. Świetny pomysł z tymi skrzydełkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty card. :)
    Have a great day, Anilewe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Awe your card is so sweet.I just love the little butterflies. Thanks so much for joining us at Mo's Digital Stamps.

    Hugz
    Kim

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pięknie! Super pokolorowane! I znów nam znikłaś ?! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Ci za odwiedziny :*.. Co do mojego blejtramu to jakoś nie urzekł mnie na początku, ale teraz mi się podoba i nie mogę się doczekać aż zawisną dwa obok siebie :). Co do przygód to chyba miałaś gorzej.. mam nadzieje, że spodnie przetrwały jakoś, a praca może jakoś dało się uratować.. mojej mimo, że nie wpadła do farby nie dało się uratować, bo pierwszy raz ktoś powiedział, że oczekiwał czegoś w innych kolorach. Szkoda tylko, że tego nie zaznaczył jak pytałam :(. I tak o .. jakieś fatum... A Ty nie bądź taka mądra, tylko wracaj i pokazuj swoje cudne prace :D.. Bo chyba nie leniuchujesz co ?! :D

    OdpowiedzUsuń